Hoppa till innehåll

Visa Din Karaktärs Status På Msn [uppdaterad!]

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

vet inte var ikonen är så jag får ladda hem varje gång -.-' men det funkar inte jag kan inte göra nåt med den :(?

Och btw jag vill testa det där programmet så man kan kontrollera andras datorer kan du skicka?

Redigerat av 1337gamer007
  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Diskmedel
Skrivet

vet inte var ikonen är så jag får ladda hem varje gång -.-' men det funkar inte jag kan inte göra nåt med den :(?

Och btw jag vill testa det där programmet så man kan kontrollera andras datorer kan du skicka?

Vad menar du?

Angående det andra programmet så måste du skicka mig din IP-adress via PM.

Skrivet

vet inte var ikonen är så jag får ladda hem varje gång -.-' men det funkar inte jag kan inte göra nåt med den :( ?

Vad menar du?

För addeb stog det iaf att han var offline men för mig funkar inte ens det vet inte hur man sätter på visa musik heller -.-'.

okej jag skicka min ip i pm strax.

Ohh nu funkar det man måste runna som admin på vista

Gäst Diskmedel
Skrivet (redigerat)

vet inte var ikonen är så jag får ladda hem varje gång -.-' men det funkar inte jag kan inte göra nåt med den :( ?

Vad menar du?

För addeb stog det iaf att han var offline men för mig funkar inte ens det vet inte hur man sätter på visa musik heller -.-'.

okej jag skicka min ip i pm strax.

Ohh nu funkar det man måste runna som admin på vista

Ja, kör du vista så måste du köra det som admin.

EDIT: Vafan, missade jag att skriva det i första posten >.<'?

Redigerat av Diskmedel
  • 4 veckor senare...
Gäst Diskmedel
Skrivet (redigerat)

Awsome! Fungerar hur bra som helst!

Härligt. Men jag skulle behöva någon här som har minnesadresserna för karaktärens namn osv.

Redigerat av Diskmedel
Gäst Diskmedel
Skrivet

Härligt. Så janerik å diskmedel är samma person? känns så iaf

Jo, jag är schizofren, och känner att det är ypperligt nödvändigt att skriva i flera personers namn.

Förstår inte poängen med det :P Lite onödigt iaf! :>

Programmet är väl kanske inte direkt nödvändigt, fast många personer har uppskattat det ändå av diverse anledningar.

Skrivet

Jo, jag är schizofren, och känner att det är ypperligt nödvändigt att skriva i flera personers namn.

Tror nog han menade att du skriver ett program sen gör en ny användare och säger hur bra det är för att andra ska ladda ner det och t.ex. ladda ner ett virus.

@ Nittionio: Inte så onödigt, samma som Visa vad jag lyssnar på. Samma funktion, samma nödvändighet.

Gäst Diskmedel
Skrivet

Tror nog han menade att du skriver ett program sen gör en ny användare och säger hur bra det är för att andra ska ladda ner det och t.ex. ladda ner ett virus.

@ Nittionio: Inte så onödigt, samma som Visa vad jag lyssnar på. Samma funktion, samma nödvändighet.

Eftersom detta varken är ett virus, eller att jag gör massor med konton för att skriva kommentarer om mina egna program, så tycker jag isåfall att spendera tid på det vore onödigt.

• Skapa ny...