MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Vem menar du :oSyftade på trådskaparen :s med tanke på att jag inte citerade någon 0o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Okej är ny förstod de inte förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Jag är member, jag har installerad rekomenderad Java, jag har försökt lagt ner min Brandvägg, testat firefox. Vad felet är, vet inte men felet är unikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Då finns det inget mer du kan få hjälp med av oss, utan du får helt enkelt vända dig till Jagex's support. Logga in på sidan och skriv ditt fel/problem här, http://forum.runescape.com/forums.ws?25,26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Jag kan inte ens logga in på RS Sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Vad händer när du försöker logga in på runescapes sida? Får du något meddelande eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ansj Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Nu när jag har Internet Explorer 8 installerad så kommer det upp en error flik att det inte går att komma in på denna sida... När jag hade den andra Internet Explorer installerad kraschade internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Pröva Google Chrome. Du kan få Chrome här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Nu när jag har Internet Explorer 8 installerad så kommer det upp en error flik att det inte går att komma in på denna sida... När jag hade den andra Internet Explorer installerad kraschade internet.Är du säker på att det inte är någon port som du måste öppna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123robin Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 är du member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 är du member? Vafan har det med saken att göra? Han kan inte komma in på sidan alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.