Aircondition Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Skryt om Crysis fysik. Där har vi grejer.Nja, där är det nästan som alla andra spel. Grafiken gör så folk tror att fysiken är bättre kan man säga.Det vore riktiga grejen om Crysis hade DMM och Euphoria, då skulle det blivit 50 gånger bättre. (Det är redan bra men ändå) Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis. Hell, jag undrar om du ens har provat spelet. Garone: Det är det ju inte alls. :/ Crysis hade blivit väldigt, väldigt tamt och stelt. Har du förresten spelat de riktiga episka Star Wars-spelen när du tycker att TFU var grymt? =P Mindtwistah: Diggade också Republic Commando, även om spelet slutade väldigt plötsligt. :( Edit: Började en ny omgång på KotOR idag, där har vi ett riktigt grymt Star Wars-lir. f*n vad bra det är. Redigerat 26 Juni 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Edit:[/b] Började en ny omgång på KotOR idag, där har vi ett riktigt grymt Star Wars-lir. f*n vad bra det är.Word. Om du har det till PC så rekommenderar jag dig att ladda ner modden "Brotherhood of Shadow: Solomons Revenge". En fantastisk mod som lägger till flera timmar till spelet. http://www.lucasforums.com/showthread.php?t=197864 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ser ju skitbra ut. Ska helt klart testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Nedladdningslänken fungerar ej för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Pröva här: http://knightsoftheoldrepublic.filefront.c...s_Revenge;99985 Edit: För att kunna spela igenom modden måste man: Dra till Korribans Cantina efter att man klarat Leviathan. Prata med en Rodian där. Redigerat 27 Juni 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Ett Republic Commando 2 borde de göra istället för Clone Wars :( Och inga mer jävla jedi-spel med en jedi med midichlorian level på 20.000 som äger allt och alla. Det börjar bli uttjatat :/ Älskade Republic Commando en av de bästa Star Wars spelen! :D Hoppas det kommer en tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 RC left us hangin' :( 2 pls Vill gärna se mer KotOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Skryt om Crysis fysik. Där har vi grejer. Nja, där är det nästan som alla andra spel. Grafiken gör så folk tror att fysiken är bättre kan man säga. Det vore riktiga grejen om Crysis hade DMM och Euphoria, då skulle det blivit 50 gånger bättre. (Det är redan bra men ändå) Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis. Hell, jag undrar om du ens har provat spelet. Garone: Det är det ju inte alls. :/ Crysis hade blivit väldigt, väldigt tamt och stelt. Har du förresten spelat de riktiga episka Star Wars-spelen när du tycker att TFU var grymt? =P Mindtwistah: Diggade också Republic Commando, även om spelet slutade väldigt plötsligt. :( Edit: Började en ny omgång på KotOR idag, där har vi ett riktigt grymt Star Wars-lir. f*n vad bra det är. Men vart kan man använda fysiken? Är den bara där för att ses, inte röras? Få inte fel uppfattning om att jag ogillar crysis nu... Har just börjat spela det igen De enda SW spelen jag gillat är KOTOR serien och Battlefront. Redigerat 27 Juni 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Pröva här: http://knightsoftheoldrepublic.filefront.c...s_Revenge;99985 Edit: För att kunna spela igenom modden måste man: Dra till Korribans Cantina efter att man klarat Leviathan. Prata med en Rodian där. Hittade den efter en stund, tack iallafall. Skulle iväg så jag han inte googla, därför frågade jag här. Redigerat 27 Juni 2009 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis.Ja, Crysis är ju fysik baserat.Men fysiken utnyttjas bättre i tex: Half-Life 2, Fight Night Round 4 och definetivt Red Faction Geurilla. Fun-Motion, en sida med fysik baserade spel: http://www.fun-motion.com/ Har varit där dagligen i 4,5 år, så jag vet vad jag pratar om. Redigerat 27 Juni 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Du har absolut ingen j*vla aning om vad du talar om. Sällan har fysiken utnyttjats i spel på ett bättre sätt än i Crysis.Ja, Crysis är ju fysik baserat.Men fysiken utnyttjas bättre i tex: Half-Life 2, Fight Night Round 4 och definetivt Red Faction Geurilla. Fun-Motion, en sida med fysik baserade spel: http://www.fun-motion.com/ Har varit där dagligen i 4,5 år, så jag vet vad jag pratar om. Jag hatar egentligen att jämföra spel emot spel överhuvudtaget, speciellt med begrepp som fysik etc. Half-Life 2 var ju revolutionerande när det kom fysikmässigt helt klart. Men skulle man jämföra Crysis och HL2 idag vinner Crysis imo. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Red Faction: Guerrilla, ska köpa det snart lolz, men jag har jävligt svårt att se att ett fightingspel (Fight Night Round 4) skulle nå upp till Crysis och HL2 fysikmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Jag hatar egentligen att jämföra spel emot spel överhuvudtaget, speciellt med begrepp som fysik etc. Half-Life 2 var ju revolutionerande när det kom fysikmässigt helt klart. Men skulle man jämföra Crysis och HL2 idag vinner Crysis imo. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Red Faction: Guerrilla, ska köpa det snart lolz, men jag har jävligt svårt att se att ett fightingspel (Fight Night Round 4) skulle nå upp till Crysis och HL2 fysikmässigt.Jo, jag hatar också att jämföra. :P Men kolla här fight night round 4, kolla i HD Det kanske inte klår Crysis fysik eller Half-life 2's fysik, men det är jävligt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.