Kevve Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Okej, så jag tankade kgpanels och tänkte leka med igår. Jag satt i photoshop och rörde ihop ett ui och sparade delarna som .tga. När jag sedan kommer ingame så skriver jag ju /Kgpanels config och får upp en massa saker. Det är nu jag inte fattar. Jag hittade ett ställe att skriva in var bilden låg, men när jag gick in i background och ändrade framen som var uppe till att visa min texture så kom den inte fram. Alltså behöver jag hjälp med att få fram mina texturer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...29465&sid=1 Step-by-step, grym guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Och EEPanels är ju fortfarande EEPanels och inte KGPanels. EEPanels går förövrigt inte ladda ner ifrån den länken dom visar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 EePanels är exakt samma sak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Tror jag har fel path. Jag skriver "\\interface\AddOns\kgpanels\uitest.tga" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 \\Interface\Addons\textures\aura.tga Gör en mapp för textures i Addons, den behöver inte vara i KgPanels mapp Ladda upp den i spelet som en background, inte border Och i photoshop kan du inte bara rita en bild och sen spara som targa, du måste göra ett alpha filter och markera etc etc som nämns i länken ovanför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Aha, tack för hjälpen! Fick in mina textures nu. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg