Gäst Kerre Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hur får man mine key på Jetforce Gemini? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Vad är JetforceGemini sör slaks spel äe det ett aventyrs spel eller aktion mm :? ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Det är ett äventyr spel... Det finns mångs mine key, vilken mine key menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Hej, det undrar jag oxå var mine keys är samt undrar vad jag ska göra när alla 3 har samlas?? mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 mine key..vart i spelet ligger det....jag ha nämnligen inte kommit så långt på det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Men du kommer dit snart, ska du se :) mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jag läste på en sida och där stod det att det finns mer än en mine key..vilken av dom menar du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Kanske var det på www.gamewinners.com mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zicho_The_Great Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag behöver hjälp med vad man ska göra i lobbyn på mizars palace.. kommer ingenstans.... hjälp mig snälla!! :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Hmm, mizars palace?! Var någonstans i spelet är du? Jag sitter också fast i något palace, så jag behöver veta var du är i spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zicho_The_Great Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jo men jag är vid mizars palace när man kommer dit för första gången! Me juno efter man har varit på ss anubis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 är inte det där vid typ öken eller pyramiderna...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg