Windnoob Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Tja. Jag fick detta för ett tag sen, BSoD. På denna dator.. Jag har 2 delar.. varje gång jag tänder datorn så måste jag logga in , aqua quest ngt heter det. Så jag har 1 original del och 1 reserv, den originala fick unmountable_boot_volume, BSoD. Jag har den reserv delen just nu, funkar bra. Men hur fixar jag detta? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Va? 2 delar hur f*n menar du. Har du partionerat din hdd så du har windows på ena och backup på andra? Och om du har så är det väll bara att köra backupen annars så formatera. Redigerat 23 Juni 2009 av msa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jag har 2 HDD ja, asså det e konstigt att förklara, men jag har exakt allt på den andra sidan, och jag vill inte formatera. Finns nog nåt annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Du har altså partionerat. Men jag googlade lite och är det här rätt symptom: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q297185 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Har nog inte den CDen... är det den som är fyrkanting eller rund? Ska leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.