Newbie Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tjenamors! Jag och min polare utbytte Friend Codes och tänkte köra en match på skoj, men när vi försökte skapa servers så stod det alltid att den andra spelaren inte kunde joina! Om vi säger att jag gjorde servern/matchen, så stod det att jag inte spelade någon match/han kunde inte komma in och vice versa. Någon med en bra förklaring eller lösning där ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tjenamors! Jag och min polare utbytte Friend Codes och tänkte köra en match på skoj, men när vi försökte skapa servers så stod det alltid att den andra spelaren inte kunde joina! Om vi säger att jag gjorde servern/matchen, så stod det att jag inte spelade någon match/han kunde inte komma in och vice versa. Någon med en bra förklaring eller lösning där ute? förväntar du dig att vi ska gissa oss till vilket spel du behöver hjälp med? har du/han en router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newbie Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Hoppsan, ursäkta! Vi har försökt med 2 spel, Mario Kart och Super Smash Bros Brawl. Ja, jag tror att både han och jag har en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.