4tech Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Hallå! Jag skulle vilja veta hur man får skins för dom som är admins så det står Admin på ryggen och armarna står det clan namnet (går bra med bara Admin på ryggen) //4tech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Hallå! Jag skulle vilja veta hur man får skins för dom som är admins så det står Admin på ryggen och armarna står det clan namnet (går bra med bara Admin på ryggen) //4tech Ladda ner skins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Download: Sprayskins-Admin Download: Admin-Skin? Download: Admin Spray skin? Sök på: [...] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4tech Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Download: Sprayskins-Admin Download: Admin-Skin? Download: Admin Spray skin? Sök på: [...] Men asså jag menar hur man lägger in dom så det funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Tja ni som behöver hjälp med skins kolla denna filmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg