Dezzan Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) det var inget prata med henne nu på morgonen :) Redigerat 25 Juni 2009 av Dezzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Alla säger att de är mogna för sin ålder, sedan när man blir äldre förstår man hur sjukt omogen man var (; Du får väl säga det då? Gör det inte för svårt för dig själv, tänk lite själv. "Jag gillar dig, men jag vill inte förstöra vår vänskap" huh? Jag har själv gjort det, och jag och min kompis är närmare kompisar än ever förut. Man måste bara våga göra det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezzan Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Alla säger att de är mogna för sin ålder, sedan när man blir äldre förstår man hur sjukt omogen man var (; Du får väl säga det då? Gör det inte för svårt för dig själv, tänk lite själv. "Jag gillar dig, men jag vill inte förstöra vår vänskap" huh? Jag har själv gjort det, och jag och min kompis är närmare kompisar än ever förut. Man måste bara våga göra det också. men då är det märklig typ hälften av mina kommpisar är över 17 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Alla säger att de är mogna för sin ålder, sedan när man blir äldre förstår man hur sjukt omogen man var (; Du får väl säga det då? Gör det inte för svårt för dig själv, tänk lite själv. "Jag gillar dig, men jag vill inte förstöra vår vänskap" huh? Jag har själv gjort det, och jag och min kompis är närmare kompisar än ever förut. Man måste bara våga göra det också. men då är det märklig typ hälften av mina kommpisar är över 17 ^^ det kvittar hur gamla ens kompisar är, man mognar alltid senare, även om du är mogen nu så lär du bli mer mogen om några år, det kallas att man blir mer erfaren, du vet. Förstår du? Redigerat 25 Juni 2009 av Taeckie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.