Hoppa till innehåll

The Sims 2


dalslund
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Min flickvän har tankat ner ett antal PLuins/skins vad man än kallar det.

 

Allt från en scanner till ett komplett hus. Jag har inte själv spelat sims på en tag så jag försökte med min oerfarna färdighet om sims då och försökte slänga in dem. Men de ville inte funka.

 

 

Vi lade dom i användare/dokument/EA Games/.../downloads/

 

Men när man startar spelet så kommer de inte upp så man kan acceptera dem.

 

 

MVH

 

 

Dalslund

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst Eminem4Life

Hejsan!

 

Min flickvän har tankat ner ett antal PLuins/skins vad man än kallar det.

 

Allt från en scanner till ett komplett hus. Jag har inte själv spelat sims på en tag så jag försökte med min oerfarna färdighet om sims då och försökte slänga in dem. Men de ville inte funka.

 

 

Vi lade dom i användare/dokument/EA Games/.../downloads/

 

Men när man startar spelet så kommer de inte upp så man kan acceptera dem.

 

 

MVH

 

 

Dalslund

Har ni Packat upp Det ni Laddat ner? kan beskriva en guide här hur ni ska göra

 

Först skapa en mapp som heter Downloads to Sims2 eller nåt sånt du väljer själv vilket namn du vill ha

 

sen efter det tankar du ner någon skin eller någon kul bil eller vad ni nu vill tanka ner och när ni klickar på Download så Klicka Spara och så sparar ni till den mappen som du skapat i detta fallet då till Downloads to Sims2 när det är färdigt så går du in i mappen och packar upp alltså du går in i mappen högerklickar och väljer packa upp här sen när du packat upp så ska du ta din skin eller vad det nu är du laddat ner och dra den till Download mappen som ligger i sims2 mappen och släppa den i den mappen sen är du klar Enjoy när du sen startar spelet så kommer den fråga om du vill aceptera klicka på aceptera sen är du klar Enjoy :D

 

Ps om du Tankat ner det Från Mod Thesims2 så är det Lagligt du behöver inte va orolig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...