aha Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Nån som vill trada? i så fall skriv er frinnds cod.sen ses vi halv fyra svensk tid. ps.vi byter bara bra,legendariska,shiny,rare,master ball och rare candy. //aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Sluta skriv 1000 onödiga tråder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Varför byta shinies? Har någon hört talas om RNG som kan generaera shinies med felfria IV's och Nature? Jag visste ju att fuskas pokemonspelare var noobs, men det här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Varför byta shinies? Har någon hört talas om RNG som kan generaera shinies med felfria IV's och Nature? Jag visste ju att fuskas pokemonspelare var noobs, men det här... Riktiga noobar som den här dyker upp ungefär en gång i månaden, skriver många inlägg, och sticker. (FYI, jag känner till RNG-exploits) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Varför byta shinies? Har någon hört talas om RNG som kan generaera shinies med felfria IV's och Nature? Jag visste ju att fuskas pokemonspelare var noobs, men det här... Riktiga noobar som den här dyker upp ungefär en gång i månaden, skriver många inlägg, och sticker. (FYI, jag känner till RNG-exploits) Jo, men det känns som om att ingen här kan någonting. Allvarligt, forumet är fullt med åtta åringar <_< Någonsin funderat på att byta till smogon? Du är ju typ fuskas enda bra spelare. Alla andra stack för drygt ett år sedan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Jag har aldrig stuckit, & jag hatar smogon :) Bara en hög AR - users. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Fakum är att smogon inte består av AR users. Smogons spelare får sina pokémon genom att använda program som till exempel just RNG. Om du är en bra spelare som sitter här på fuska föreslår jag att du med en gång byter till smogon eller serebii. Stannar du här kommer det garanterat aldrig att bli något av dig, då detta subforum är väldigt begränsat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 En gång var jag faktiskt ganska känd på serebii ;D Och jag bryr mig inte, vilka program som helst om klonar/skapar/ec' tränar pokémon är fusk & borde ej tolereras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Det här programmet fungerar inte på samma sätt. Sedan är ju det här f*n-made. RNG fungerar på så sätt att man, med hjälp av sin delay och initial seed, som man räknar ut genom att fånga en pokémon efter en soft reset, räknar ut vilken seed som behövs för att fånga en shiny. Denna får man sedan genom att klicka på sin happiness app. Detta är inte fusk, om du tror det så kan du läsa en mycket innegående artikel om RNG på smogon. Vem som helst kan ha skapat detta program och kanske till och med med hjärnan räknat ut dessa värden. Allt man behöver är väldigt mycket bakgrundskunskap och en hjärna. Sedan måste man lägga ner mycket tid på detta. En sak till, varför lämnade du serebii från början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Tog en ganska lång paus från pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr95 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ärligt talat gjorde jag samma sak. Började igen för någon månad sedan. Slutade när PF blev nedstängt. Trodde aldrig att folk som är bra skulle finnas här på fuska, men jag har redan hittat tre personer... I alla fall, det här börjar spåra ur, tillbaka till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg