t00ncheat Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Tjenare nu har jag märkt att datorn blivit segare och segare! <_< När jag är inne på olika sidor på internet så tar det längre tid än vanligt att ladda dom... :angry: Jag har virus sökt datorn och den hitta bara några tracking Cookies.... Och internet hastigheten har vi inte ändrat... Nån som har nått förslag på vad jag ska göra? Datorn är en Compaq presario CQ50 notebook... Med 3gig ram och 176gb hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Boota om datorn löser allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Vad händer då? Försvinner allt som är sparat å alla program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 japp men du kan ju lägga allt viktigt på ett usb minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 http://www.speedtest.net/ testa om din bandbredd har ändrat sig. Tanka Ccleaner om datorn fortfarande går segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Nu när jag prova hade jag Download 2.10 mb/s Och Upload 0.44 mb/s. Jag tror våran internet hastighet ligger på 1.5-2 M Bit... Är det bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 ja, då är det över utlovad hastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Har man inte formaterat om datorn på ett tag och man använder den mycket till allt möjligt så blir den segare. Det är oftast smidigt att köra om sin dator minst en gång pär år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 japp men du kan ju lägga allt viktigt på ett usb minne Ha usb minne -.-' på en extern hårddisk. Men omformatera datorn hjälper alltid (nästan) :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.