Gäst member Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Hej när jag ska starta mitt postal 2 så typ laggar det i start menyn och sen när jag ska starta spelet så typ laggar jag fast. Fattar inte varför det inte funkar för jag har spelat det förut utan något lagg. Och när jag har lyckats starta spelet så flimrar skärmen när den laddar sen när man har startat spelet så laggar jag fast. Redigerat 26 Juni 2009 av member Citera
saverty Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 Hmm, fungerar andra spel som de ska då? Citera
Gäst member Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 Hmm, fungerar andra spel som de ska då?Aa jag har spelat Combat arms och cs och det funkar bra, det är bara postal som inte funkar. Citera
saverty Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Skrivet 29 Juni 2009 Ja det låter ju som ett vanligt grafikkorts problem eller kanske i vissa fall nätagget. Postal 2 är ju inte direkt känt för att använda hästkrafter. Men dra upp lite specs på datorn så kan vi nog lösa problemet ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.