Gäst IntellarN Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 Hejsan! Jag är lite intresserad på en iphone 3g så jag undrar bara lite snabbt. Om jag köper en iphone med garanti men inte mitt namn på kan jag lämna inn telefonen på service om den går sönder eller dylikt? Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 varför ska du inte ha ditt namn? det bästa är om du har ditt egna namn med.. Citera
Gäst IntellarN Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 varför ska du inte ha ditt namn? det bästa är om du har ditt egna namn med.. jag menar att jag ska köpa en begagnad :rolleyes: Citera
TiredRacoon Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Garantin består vid ägarbyte Akta bara så du inte köper en "Hiphone" :P Redigerat 27 Juni 2009 av Tolin Citera
Gäst IntellarN Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 förlåt men "Garantin består vid ägarbyte" vad betyder detta har knappt sovit nått i natt så skicka ett snabbt svar så jag kan sova Citera
TiredRacoon Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 förlåt men "Garantin består vid ägarbyte" vad betyder detta har knappt sovit nått i natt så skicka ett snabbt svar så jag kan sovaDet betyder att finns det garanti från förra ägaren så gäller det även för den nya. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.