Zhug Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 Hejhej Imorse när jag skulle logga in så funkar det inte, jag går in och kollar min mail och det står att ett nytt password har tillfrågats, sen något mail längre upp står det att jag är bannad i 3 timmar, och jag har inte gjort något. Detta har hänt mig 2 gånger nu. Första gången var det någon som hade varit inne och tagit alla mina guld, och fixat en 3 timmars bann. Förmodligen är det ju samma idiot igen. Vad ska jag göra? Ska jag kontakta blizzard och så får dom se ifall någon har varit inne från ett annat IP? Första gången detta hände (typ 3-4 dagar sedan) så var alla mina guld borta så jag ringde till blizzard supporten och de sa att jag skulle skriva ett mail till dem. Det gjorde jag men jag har fortfarande inte sätt något svar. Ja, hur ska jag nu göra då? Är jätte tacksam för hjälp ifall detta händer fler gånger så får man väl en perm bann..Hejsvejs :) *OBS* Jag har inte sätt ifall dom har tagit något denna gången då bannen inte slutar förän en halvtimma.*OBS*
zitroz Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 Byt lösenord, e-mailaddress och secret question på accountet. Och ja du ska kontakta blizzard om att du har blivit hackad.
Zhug Skrivet 28 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Juni 2009 Ja, jag snackade med en gm ingame och han sa att han skulle stänga ner mitt konto till det är säkert eller något sånt sa han. Hur låser man upp det igen då? ;s
w4nkarN Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 Det brukar ta någon dag, dom fixar tillbaka itemsen och lite så
Vinnne Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Skrivet 3 Juli 2009 Ja, dom stänger ner ditt account tills du har intyg på att du har sökt igenom datan och inte har virus längre. Därför stängde dom ner account så att inte den där idioten kan komma in mer :P för att ta dina saker!
Rekommendera inlägg