OpeningTitles Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Finns Guitar hero på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Bara 3:an kanske finns äldre också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) 3an och Aerosmith så vitt jag vet. Redigerat 1 Juli 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Kan rekommendera Frets On Fire om du vill ha ett liknande gratis program till din dator. Har för mig att du kan ladda ner en massa olika låtar på deras forum. http://fretsonfire.sourceforge.net/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Okej, men en fråga när jag kommer in i forumet dyker musik upp hände nu när jag loggade in. Ny uppgradering? Okej. 3:an ska jag köpa vet ni hur mycket den kostar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Okej, men en fråga när jag kommer in i forumet dyker musik upp hände nu när jag loggade in. Ny uppgradering? Okej. 3:an ska jag köpa vet ni hur mycket den kostar? 1. Nej. 2. Kolla prisjakt / pricerunner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 torget/lokaldelen funkar också ganska hyfsat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Okej, men en fråga när jag kommer in i forumet dyker musik upp hände nu när jag loggade in. Ny uppgradering? Okej. 3:an ska jag köpa vet ni hur mycket den kostar? guitar hero 3 + aerosmith kostar på ginza 799kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Aspyr har utvecklat Guitar Hero World Tour till PC med. Dock vet jag inte när det kommer ut på marknaden, om det inte redan finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 ja :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg