TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 BBCode såklart Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress. Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din pres. ljud=0? Nafrali sa ljud=1 till mig. Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Det spelar ingen roll vilken siffra du väljer. Både 0 och 1 går bra att använda. Jag testade det, men låten spelas inte upp i pressen. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) BBCode såklart Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress. Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din pres. ljud=0? Nafrali sa ljud=1 till mig. Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Det spelar ingen roll vilken siffra du väljer. Både 0 och 1 går bra att använda. Jag testade det, men låten spelas inte upp i pressen. Fan! [ljud=0]<Ripway-länken>[/ljud] Länka annars till musikfilen så ska vi nog kunna hjälpa dig. Redigerat 2 Juli 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.