Gäst 40200 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Skrivet 5 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteåHelsingfors ligger utomlands Citera
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå Ja, som 40200 sager, det ligger ju utomlands "din" not... eller.. "ditt"? not! Fast enligt den officiela "din" not/"ditt" not traden sa ar det "ditt" not ju... mysko. Citera
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteåHelsingfors ligger utomlands har du tänkt på att jag kan bo i finland? Citera
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå Helsingfors ligger utomlands har du tänkt på att jag kan bo i finland? Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Citera
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Lättare om du slutar massquota & börjar inse att finlandssvenskar existerar :) Citera
Gäst 40200 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Lättare om du slutar massquota & börjar inse att finlandssvenskar existerar :) Jag trodde du bodde i sverige :o fast jag har hört många gånger att du bor i finland, jag glömmer det alltid Citera
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Lättare om du slutar massquota & börjar inse att finlandssvenskar existerar :) Jag trodde du bodde i sverige :o fast jag har hört många gånger att du bor i finland, jag glömmer det alltid Strunt samma, tråden kanske börjar komma lite off topic? Citera
prophet Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteåHelsingfors ligger utomlands :_ Bulgarien Citera
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå Helsingfors ligger utomlands :_ Bulgarien Var i Bulgarien? Har aldrig varit där, är det fint där? Och varmt? Citera
Poesi Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 Skåne, hehe. Utomlands var jag förra året, Egypten. Citera
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Skåne, hehe. Utomlands var jag förra året, Egypten. Jodu, Skåne är som ett helt eget land för mig ^^ Ahh, Egypten. Snorklade du mycket? Sägs vara väldigt fint i havet där, med mycke fiskar, och typ.. skaldjur ? Redigerat 7 Juli 2009 av 95alexander95 Citera
Poesi Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 Såg krabbor. Nej, missade tyvärr tillfället att snorkla. Men simmade lite i korallrev med klart vatten, då såg man fiskar iallafall. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.