Gäst 40200 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteåHelsingfors ligger utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå Ja, som 40200 sager, det ligger ju utomlands "din" not... eller.. "ditt"? not! Fast enligt den officiela "din" not/"ditt" not traden sa ar det "ditt" not ju... mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteåHelsingfors ligger utomlands har du tänkt på att jag kan bo i finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå Helsingfors ligger utomlands har du tänkt på att jag kan bo i finland? Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Lättare om du slutar massquota & börjar inse att finlandssvenskar existerar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Lättare om du slutar massquota & börjar inse att finlandssvenskar existerar :) Jag trodde du bodde i sverige :o fast jag har hört många gånger att du bor i finland, jag glömmer det alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Men Fuska.se ar et svensk forum, inte sant? Sa vi utgar ju ifran att de flesta har bor i Sverige. Lattare om du sager det direkt. HERREGUD, va ja vill hem till min egen dator med de tre sista bokst... Lättare om du slutar massquota & börjar inse att finlandssvenskar existerar :) Jag trodde du bodde i sverige :o fast jag har hört många gånger att du bor i finland, jag glömmer det alltid Strunt samma, tråden kanske börjar komma lite off topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteåHelsingfors ligger utomlands :_ Bulgarien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Troligen helsingfors, om du menar utomlands blir det piteå Helsingfors ligger utomlands :_ Bulgarien Var i Bulgarien? Har aldrig varit där, är det fint där? Och varmt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Skåne, hehe. Utomlands var jag förra året, Egypten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Skåne, hehe. Utomlands var jag förra året, Egypten. Jodu, Skåne är som ett helt eget land för mig ^^ Ahh, Egypten. Snorklade du mycket? Sägs vara väldigt fint i havet där, med mycke fiskar, och typ.. skaldjur ? Redigerat 7 Juli 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Såg krabbor. Nej, missade tyvärr tillfället att snorkla. Men simmade lite i korallrev med klart vatten, då såg man fiskar iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.