swagzter Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 för 1 år sedan var jag på åland och gotland sen i år har jag pendlat mellan stockholm och dallarna ok! Campade du på Åland eller? Husbil, husvagn, tält? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Var i Vrsar i croatien på min senaste semester :D på första bilden har jag gjort en 4 kant runt kyrkan bodde nånstans brevid kyrkar där :D Redigerat 10 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Var i Vrsar i croatien på min senaste semester :D på första bilden har jag gjort en 4 kant runt kyrkan bodde nånstans brevid kyrkar där :D Coolt ställe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Vrsar är en mysig stad, som de flesta i Kroatien är. Har ni varit på Istrien? Den halvön nära gärnsen till Slovenien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Jepp där var jag när vi var på Semester där :D sen var vi i slovenien och va inne i grottor där :D på första bilden har jag gjort en röd pil på där man kunde bada det var Jätte nära till badet så man kunde ta sig ett dopp när man ville :D Där på andra bilden ser ni en Bra Resturang som jag rekommenderar har markerat den med n pil röd finns en en till som jag gillar :D vet ej Vart den ligger dock vi hyrde sommar stugan av en Lärare i min skola :D Redigerat 10 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Såg ni Stalaktiterna och Stalagmiterna? Pilarna är rosa btw ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Yxlan i nortälje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Jepp där var jag när vi var på Semester där :D sen var vi i slovenien och va inne i grottor där :D på första bilden har jag gjort en röd pil på där man kunde bada det var Jätte nära till badet så man kunde ta sig ett dopp när man ville :D Där på andra bilden ser ni en Bra Resturang som jag rekommenderar har markerat den med n pil röd finns en en till som jag gillar :D vet ej Vart den ligger dock vi hyrde sommar stugan av en Lärare i min skola :D Ser riktigt nice ut där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jepp Rekommenderar att åka dit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jepp Rekommenderar att åka dit :) Njaa, ska man till Kroatien ska man till Umag eller Pula, annars kan man likagärna pysa ner till Krk.. Rovinj är ganska fint med. Men Istrien är bäst, grymmast vatten där och ah, supermysigt där. Ska antagligen dit 3-4 veckor nästa sommar :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 ok :P Va i Rovinj och kollade på nåt gammalt ställe där :P istrien Äger grymmast vatten där :D håller med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Just nu vid skrivande stund så var jag senast i Stockholm och vi hjälpte syrran att köpa bil, hon har precis fått körkort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.