Hoppa till innehåll

Senaste Stället Du Var På Semester!?


swagzter

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Eminem4Life

Var i Vrsar i croatien på min senaste semester :D på första bilden har jag gjort en 4 kant runt kyrkan bodde nånstans brevid kyrkar där :D

post-84636-1247224259_thumb.jpg

post-84636-1247224335_thumb.jpg

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

Jepp där var jag när vi var på Semester där :D sen var vi i slovenien och va inne i grottor där :D

 

på första bilden har jag gjort en röd pil på där man kunde bada det var Jätte nära till badet så man kunde ta sig ett dopp när man ville :D

 

 

Där på andra bilden ser ni en Bra Resturang som jag rekommenderar har markerat den med n pil röd finns en en till som jag gillar :D vet ej Vart den ligger dock vi hyrde sommar stugan av en Lärare i min skola :D

post-84636-1247250488_thumb.jpg

post-84636-1247250562_thumb.jpg

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp där var jag när vi var på Semester där :D sen var vi i slovenien och va inne i grottor där :D

 

på första bilden har jag gjort en röd pil på där man kunde bada det var Jätte nära till badet så man kunde ta sig ett dopp när man ville :D

 

 

Där på andra bilden ser ni en Bra Resturang som jag rekommenderar har markerat den med n pil röd finns en en till som jag gillar :D vet ej Vart den ligger dock vi hyrde sommar stugan av en Lärare i min skola :D

Ser riktigt nice ut där...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Jepp Rekommenderar att åka dit :)

 

 

Njaa, ska man till Kroatien ska man till Umag eller Pula, annars kan man likagärna pysa ner till Krk..

Rovinj är ganska fint med. Men Istrien är bäst, grymmast vatten där och ah, supermysigt där. Ska antagligen dit 3-4 veckor nästa sommar :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...