Windnoob Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hejsan alla. När jag får ett meddelande på xbox live från någon så kommer de inte upp " blalba has sent you a message" Inte heller när jag får achivement. Har märkt jag får olika hela tiden :P Hittar inte inställningarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Xbox Guide Button > Två Tryck Åt Hörger > Notifications Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hmm tror det. Alla dom var avkryssade. Ska se nästa gång. Tack- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 De ska vara ikryssade, så då är det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.