Proccito Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Tja Jag har laddat ner map pack 2 och vill nu betala men jag kan inte för jag vet inte var jag skriver koden kan någon var så snäll och hjälpa mig med det här tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Wtf?! Hur kan du ha laddat ner den och sen betala? Och vadå kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 jag vet det är sjukt men jag menar var skriver man in koden för bankkontot om du vet vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag minns att när jag betalade så betalade jag med mina PSN-plånbok. När man ska köpa såna saker, så har man en bankaccount på psn. Minns jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 ok men jag vet inte hur man laddar in pengar kan du skicka mail på PSN så jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag tror när man ska köpa nåt för första gången, så gör man en pengaaccount. Så, kolla på PlayStation Store, det borde stå där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 jag vet det men jag vet inte hur man laddar in pengarna eller vad det det du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag hade skitit i att betala :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 :lol: den var bra runar men jag vill inte bli banad om dom nu gör det vill inte ta risken men kan någon säga hur jag sätter in mer pengar på PSN kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Kontohantering - Transfaction Management - Transfer to Wallet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 HUR vill du sätta in pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 va hur menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.