KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hejsan! Jo jag tycker det är så segt att ladda ner patch från wows egna downloader. Så jag vill ladda ner från internet. Så jag undrar. Vart kan jag ladda ner patcharna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) Kommer inte gå snabbare att ladda ner på internet/torrent Redigerat 3 Juli 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ok :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 kan man göra det??? jag skulle behöva det för min data e lite konstig och vill inte ladda ner patchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ja det kan man, och det går snabbare också. http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Tack Banish. Det var snällt :) Räker det med att ladda ner den senaste? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Tack Banish. Det var snällt :) Räker det med att ladda ner den senaste? Bror på ifall du har dom annars ja men till exempel nar man har om installerat wow då måste man ladda alla patcher så jag mistanker att det ar så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ok. Då patchar jag genom wow (eftersom det är nyinstallerat). Men nästa patcher kanske jag kan ladda ner där ifrån :P Nu har jag pathcat wow. Nu måste jag bara vänta tills jag köper gamecard xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Tack Banish. Det var snällt :) Räker det med att ladda ner den senaste? Du får kolla vilken version du har, sen letar du reda på *din version* -> nästa. Sen *nästa version* -> nästa osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Om du nyss installerat wow så behöver du installera följande 2.4.2 --> 2-4-2-to-2.4.3 --> 2.4.3-to-3.0.1 --> 3.0.1-to-3.0.8 --> 3.0.8-to-3.0.9 --> 3.0.9-to-3.1.0 --> 3.1.0-to-3.1.1 och sen är det 3.1.2 och 3.1.3 De tre sista patcherna är bara 7mb /st så de går snabbt att ladda ner även med blizzard downloader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg