Shiftz Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) Virus, rensat. /Mod Redigerat 5 Juli 2009 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiftz Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) Virus, rensat. /Mod Redigerat 5 Juli 2009 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) Då ska vi se vad vi kan få fram, immunityduo.webb.se är ju en falsk hemsida. Med 100% så är det här inget fusk utan en lam trojan som du laddat ned som du vill smitta alla med. Samma virus som sist, som går till ett känt företag. Wow, gått över till bifrost nu också? Har du inget annat för dig? Kanske anmäla till din ISP att du håller på och sprider trojaner? Ditt riktiga nick är alltså iNZA Steamid: STEAM_0:1:17654139 iNZA is [email protected] * Oscar iNZA on #e-s.se #2on2 #pracc #pcw Dns på etanet.se blir alltså 217.151.60.95 Redigerat 4 Juli 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiftz Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Då ska vi se vad vi kan få fram, immunityduo.webb.se är ju en falsk hemsida. Med 100% så är det här inget fusk utan en lam trojan som du laddat ned som du vill smitta alla med. Samma virus som sist, som går till ett känt företag. Wow, gått över till bifrost nu också? Har du inget annat för dig? Kanske anmäla till din ISP att du håller på och sprider trojaner? Ditt riktiga nick är alltså iNZA Steamid: STEAM_0:1:17654139 iNZA is [email protected] * Oscar iNZA on #e-s.se #2on2 #pracc #pcw Dns på etanet.se blir alltså 217.151.60.95 Mitt riktiga nick är Shiftz och jag var på lan med inza igår :) och det där är igen trojan. dickhead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Wow, jag är ingen noob som sagt. Det där är en trojan. Jag är inte helt väck som dig inza. Värdelös modering i det här forumet som inte ens kan banna en trojanspridare. Bättre att du går tillbaka till fragbite där du hör hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Sprid inte sånt på fuska. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg