Halp Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Hej när jag försöker uppdatera mitt psp så kommer det följande : The system configuration of this PSPtm system does not appear to be correct. The update cannot be completed contact technical support for assistance (DRNFFFFFFD7) Skulle behöva hjälp tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 contact technical support for assistance Svaret finns i frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halp Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Aa jag ska ringa till games typ men asså jag undra bara om nån visste om man kunde fixa de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Aa jag ska ringa till games typ men asså jag undra bara om nån visste om man kunde fixa de :P Varför ska du ringa till Games de är ju inte supporten? Ring Sony istället. Redigerat 6 Juli 2009 av Hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Vilket psp har du vilken version ska du uppdatera till och vilken har du var köpte du ditt psp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Om inte garantiet är slut kanske du skulle kunna byta ut PSPn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg