Halp Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Hej när jag försöker uppdatera mitt psp så kommer det följande : The system configuration of this PSPtm system does not appear to be correct. The update cannot be completed contact technical support for assistance (DRNFFFFFFD7) Skulle behöva hjälp tack
Hellbringer Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 contact technical support for assistance Svaret finns i frågan.
Halp Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Aa jag ska ringa till games typ men asså jag undra bara om nån visste om man kunde fixa de :P
Hellbringer Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Aa jag ska ringa till games typ men asså jag undra bara om nån visste om man kunde fixa de :P Varför ska du ringa till Games de är ju inte supporten? Ring Sony istället. Redigerat 6 Juli 2009 av Hellbringer
Paffi Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Skrivet 4 Augusti 2009 Vilket psp har du vilken version ska du uppdatera till och vilken har du var köpte du ditt psp?
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Skrivet 5 Augusti 2009 Om inte garantiet är slut kanske du skulle kunna byta ut PSPn?
Rekommendera inlägg