Hoppa till innehåll

Nytt Bilspel Som Passar Bra Ihop Med Logitech Gt


klister92
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejhej, jag ska snart köpa en ny ratt till mitt ps3 från webhallen

http://www.webhallen.com/prod.php?id=85538

Och undrar då vilket (billigt) bilspel som ni tipar mig att köpa till det (har inget bilspel ännu)

 

De jag funderade på var:

 

Race Driver Grid

Gran Turismo Prologue (Ska köpa GT 5 när det kommer så tror inte jag vill ha en sorts demo som kostar pengar nu)

Colin McRae Rally DiRT

 

Vilket är i din åsikt det bästa av dessa?

Om ni hittar något annat bra och prisvärt får ni gärna föreslå det (ska hellst finnas på webhallen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av dom spelen så föredrar jag Grid. De blir nog mest verklighetstroget där om du är ute efter det. Annars är nog prologue mest verklighetstroget med det är ju ett demo och så finns det ju inga bilskador i spelet. Dirt är också bra, det har ju mer skogskörning eller vad man ska säga. Grid har mer på vägar.

Men just nu, Grid eller Dirt enligt mej.

 

// W

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Av dom spelen så föredrar jag Grid. De blir nog mest verklighetstroget där om du är ute efter det. Annars är nog prologue mest verklighetstroget med det är ju ett demo och så finns det ju inga bilskador i spelet. Dirt är också bra, det har ju mer skogskörning eller vad man ska säga. Grid har mer på vägar.

Men just nu, Grid eller Dirt enligt mej.

 

// W

tack, det blir nog grid först.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...