IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 vet någon hur man flyttar den tjocka gubben som står framför en grotta i victory road? han säger bara:"let me size you up... Aim for the Pokemon League! that`s all you should be thinking about.
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 har du klarat pokemon ligan? om inte tror jag att han kommer att flytta på sig när du klarat den.
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2009 har du klarat pokemon ligan? om inte tror jag att han kommer att flytta på sig när du klarat den. men jag behöver flytta på honom för att komma till ligan
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 (redigerat) nej nej nej, det han står ivägen för är en grotta som sedan kommer leda ut till en plats bakom pokemon ligan. Pröva att hitta en annan väg. Redigerat 4 Juli 2009 av EmoNerdChild
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2009 ok men vilken väg ska jag ta? ska jag börja om från hela början eller?
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Nej det behöver du inte göra. Gå bara lite tillbaka och leta efter en väg du inte tagit. men om du vill börja om från början så finns det en guide på engelska här om hur man tar sig igenom: http://www.psypokes.com/platinum/walkthrough.php?part=10
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2009 ok tack för hjälpen, ska börja om från börja för alla mina pokemon har svimmat utom infernape och jag har inga revive så det är lika bra.
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 ok, vad bra att jag kunde hjälpa till. Glöm inte att ha med en pokemon som kan waterfall.
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2009 min tentacruel kan waterfall så det är ingen fara. när jag ändå håller på, vilken typ är bäst mot dragon?
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 jag tror att dragon är super effectiv mot dragon >_> vet inte riktigt men kan man inte kolla på det på sin pokewatch?
Rekommendera inlägg