VAZE Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Vet nån vart man kan få gratis gamecard koder lagligt? Jag vet en sida http://www.points2shop.com/ men det går inte att registrera sig om man bor i Sverige, men jag söker typ en sådan sida där man skaffar ''points'' och kan köpa gamecardes för de man har skaffat. Så om ni vet nått snälla säg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Finns en sida som ger ut paypal pengar. Vet dock inte länken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 jag har hört att om man skickar in gamecard koden till den dära generatorn så ska man få en ny till kod som man kan använva så om du har 1 så får du en till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 jag har hört att om man skickar in gamecard koden till den dära generatorn så ska man få en ny till kod som man kan använva så om du har 1 så får du en till Låter lite som "Köp ett gamecard och ge koden till oss så "får" du en till kod från oss. Men vi kanske använder din kod före, en risk du tar." OM det nu inte kan vara en använd kod man skickar in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 jag har hört att om man skickar in gamecard koden till den dära generatorn så ska man få en ny till kod som man kan använva så om du har 1 så får du en tillFake. Finns mängder på youtube, de tar bara ditt gamecard till dem själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 jag har hört att om man skickar in gamecard koden till den dära generatorn så ska man få en ny till kod som man kan använva så om du har 1 så får du en till Det är fake, har sett många video på youtub om det och alla har olika hotmail d.v.s nån kanske har [email protected] och en annan [email protected]. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Ingenting är gratis. Gamecard är verkligen inte gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Ta livet av sig är gratis O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Han tänker på sidor som t'ex denna.. Man samlar ihop poäng som man sedan köper ett gamecard för, men för att kunna få ihop tillräckligt med poäng behöver man oftast betala för ett par erbjudanden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Ta livet av sig är gratis O.o Beror på, begravningsbyrån... kista... kremering.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Att dö behöver man ingen grav för O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg