Svampen2 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Joo, nu har jag försökt ändra mitt info i flera år nu, men det fungerar inte. När jag trycker på "spara" eller vad den nu heter så kommer jag bara tbx till forumen och ingenting händer! :( Och sen undrar jag om du kan ändra så det inte står att man inte är smart om man försöker blocka sig själv på spel hörnan. Hmm... Såg att du har stängt ner spelhörnan så kan inte ta en bild. <_< Redigerat 5 Juli 2009 av Svampen1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Joo, nu har jag försökt ändra mitt info i flera år nu, men det fungerar inte. När jag trycker på "spara" eller vad den nu heter så kommer jag bara tbx till forumen och ingenting händer! :( Och sen undrar jag om du kan ändra så det inte står att man inte är smart om man försöker blocka sig själv på spel hörnan. Hmm... Såg att du har stängt ner spelhörnan så kan inte ta en bild. <_< Så är det för mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Jag har inga problem med att ändra personligt medelande/information. Har du testat att rensa dina cookies samt cache? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.