Hoppa till innehåll

The Song.

Rekommendera inlägg

Du vet att du kört in dig i ett hörn? Jag vet inte riktigt hur man ska kunna tolka "Yuck! Rösten är ju hemsk. Låter som en döende råtta. Hon satte väl inte en enda ton där skulle jag tro. Sånglektioner! " som att du ville att hon ska använda sin röst mer... men det är ju bra att du rättar dig själv och förstår att du gjorde fel :D .

Som jag sa så har jag redan kommenterat mer ingående angående hennes röstutveckling i förra ämnet (med en tidigare sång). Men jag förstår- Man tolkar saker som man vill och otydlig som jag är så blir det lätt att man får för sig annat än det som är menat, men då skulle jag föredra att ha denna konversationen med Hanrockar eller tjejen i fråga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska långt ifrån att använda sin röst lite bättre och att ha en hemsk röst men aja vi kan väll vara överrens om att du uttryckte dig lite klumpigt inge mer med det :P .

Hon var kanske inte så bra nu (hennes första försök sulle jag tro)

Liten talangfull tjej eller inte, Tolin har rätt att framföra sina åsikter. Han ger bara kritik, och kritik är BRA även om man kan tycka att det är negativt.

"Yuck, rösten är ju hemsk"

Läser hon detta förstår hon att hon måste bättra på sig för att bli snäppet bättre och ladda upp sången igen sjunget på ett annat vis. På så sätt kan hon bli bättre.

Kritik är bra, för det driver oss till att göra bättre ifrån oss.

Hur dålig hon än var, så är hon bättre än Caroline Af Ugglas och Alexander Rybak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska långt ifrån att använda sin röst lite bättre och att ha en hemsk röst men aja vi kan väll vara överrens om att du uttryckte dig lite klumpigt inge mer med det :P .

Liten talangfull tjej eller inte, Tolin har rätt att framföra sina åsikter. Han ger bara kritik, och kritik är BRA även om man kan tycka att det är negativt.

Läser hon detta förstår hon att hon måste bättra på sig för att bli snäppet bättre och ladda upp sången igen sjunget på ett annat vis. På så sätt kan hon bli bättre.

Hur dålig hon än var, så är hon bättre än Caroline Af Ugglas och Alexander Rybak.

Säger en P15 utan att tänka.

U made me lol. Om du lägger upp något, ber om kritik och någon säger "Fy fan vad uselt, du suger!". Känner du då "Åh, han tycker att jag ska kämpa lite till för att bli bättre"? Isåfall funderar jag på vad som pågår i din skalle. Vilket är mest peppande "Det kan bli bättre, kämpa på" eller "Det suger"?

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säger en P15 utan att tänka.

U made me lol. Om du lägger upp något, ber om kritik och någon säger "Fy fan vad uselt, du suger!". Känner du då "Åh, han tycker att jag ska kämpa lite till för att bli bättre"? Isåfall funderar jag på vad som pågår i din skalle. Vilket är mest peppande "Det kan bli bättre, kämpa på" eller "Det suger"?

Men förstå hur jag tänker, Dezen.

Om någon säger att det suger så bättrar man väl automatiskt på sig? Jag tror inte någon säger att det suger bara för att jävlas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Suck... Något jag alltid ha fått lära mig är att man ska anpassa sitt språk efter mottagaren. Om du tycker att språket Tolin använde är passande för en ung tjej som är amatör sångerska så fine, jag tyckte inte det iaf. Men vi har redan avslutat den diskussionen, so please.........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår inte vad som är så svårt att fatta här Status? "Yuck, rösten är hemsk" var ju riktad direkt till henne, inte till någon annan- "Rösten" är hennes imitation av en Soul-röst, som kom ut hemsk i min åsikt. Vi kan alla sjunga i en massa olika stilar och tonlägen, och allt jag sa var att "Den här rösten du försökte med nu var hemsk".

Man måste våga stå för sin röst och inte försöka imitera någon annan. Sen är det fjolligt av er att tro att bara för att hon är ung så ska man vara snäll och ljuga? Om hon lät som en döende råtta i den här låten ska man ju för fan berätta't, så hon kan arbeta vidare på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...