Gäst Eminem4Life Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Hej igår köpte jag sims2 studentliv inne på Onoff. och när jag satt i bilen så läste jag att den behövde 1 gb ledigt utrymme för att installeras. så när jag kommer hem så rensar jag jätta mycket. och när jag på kvällen sen är klar så ska jag installera det. först valde jag språk svenska men sen när jag klickar på nästa så kommer det upp en text där det står put in CD/DVD1. fast jag redan har skiva 1 i vad är problemet svara någon :( mvh Eminem4Life vill så gjärna spela The sims2 studentliv :( Ps har orginal spelet+att alla andra Expansioner jag har funkar felfritt detta är det första som krånglar :( Redigerat 7 Juli 2009 av Eminem4Life
WishCookie Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 Jag har Orginal spelet + Alla Expationerna med. Men läste du på CD:n Om det var CD 1?
Gäst Eminem4Life Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Jag har Orginal spelet + Alla Expationerna med. Men läste du på CD:n Om det var CD 1? klart jag gjorde jag vet att jag har satt i cd1 men den frågar ändå har försökt i felsäkert läge och det är inga repor på skivan Redigerat 7 Juli 2009 av Eminem4Life
Rekommendera inlägg