CookieMan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Nej, jag flashar det själv. Borde ju klara av det eftersom man bara ska få in mjukvara, hjälp mig med min fråga nu. Jag vet tyvärr inte vad du ska göra. Men du, jag kan nästan lova att om du inte vet vad du gör, vilket du inte vet eftersom att du tittar på en vieo om hur man gör, så kommer du att råka ha sönder det. Inget personligt mot dig, tror att nästan alla tar sönder det om man inte kan det. Hade jag varit du hade jag låtit nnågon annan flasha det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 *Kan alla sluta gå OfT?* Jahapp, hitta någon som kan flasha ett 360 inom 50 kilometers radie från malax då, garanterar dig att det inte finns (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 En fråga, Malax? Mena du gatan eller en grej i finland? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Malax är en liten fridfull by på ~5000 pers ca 30km ifrån vasa's "början". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Skicka via paket då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Skicka in din Xbox 360 HÄR. har en kompis som har chippat och flashat och hållt på med hans Xbox 360 där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 FÖR FAN. HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA ATT JAG SKA GÖRA DET SJÄLV. SLUTA GÅ OFFTOPIC NU, Helvete vad svårt det skulle vara <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) FÖR FAN. HUR MÅNGA GÅNGER MÅSTE JAG SÄGA ATT JAG SKA GÖRA DET SJÄLV. SLUTA GÅ OFFTOPIC NU, Helvete vad svårt det skulle vara <.< Tror inte att så många vet... De flesta flashar inte själva. Har du testat att bara ta något liknande som han har? Redigerat 22 Juli 2009 av CookieMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 .....Ja. Jag fick upp det nu (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 man ska aldrig följa youtube! det kan gå helt åt skogen! men du har gjort val så jag säger lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Du, DonaldDuck, du får gärna berätta hur det gick efteråt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 man ska aldrig följa youtube! det kan gå helt åt skogen! men du har gjort val så jag säger lycka tillJag har då aldrig haft problem med YT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg