JosJuice Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Jag ägde precis anton99. 5-0. EDIT: Märkte inte ditt inlägg, anton99 Redigerat 14 Juli 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Jag ägde precis anton99. 5-0. EDIT: Märkte inte ditt inlägg, anton99 gör inget är inte phione uber? Redigerat 14 Juli 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Nej, den är NU. Manaphy är über. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Nej, den är NU. Manaphy är über. ok undra bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Okej, då är det jag och linda. Loggar inte linda in imorgon så möter jag HnwHead. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Får man inte delta om man har Platinum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Får man inte delta om man har Platinum? Har jag sagt det? Men alla platser är en då slut så. Ska hålla en till Turnering sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Får man inte delta om man har Platinum? Har jag sagt det? Men alla platser är en då slut så. Ska hålla en till Turnering sen. har du och linda mött varanda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag kan köra ikväll Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag kan köra ikväll Moonlamp men då ska jag o ha byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) Jag kan köra ikväll Moonlamp men då ska jag o ha byta Tror inte att du o han byter hela kvällen?/ Att han och Linda90 skall spela hela kvällen? :P Ska hålla en till Turnering sen. Gött. Jag är gärna på nästa gång. Dels har jag inte tid nu, samt att jag äntligen lyckats komma vidare efter att fastnat på spelet ett tag. :) Redigerat 15 Juli 2009 av HnwHead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Ska hålla en till Turnering sen. Gött. Jag är gärna på nästa gång. Dels har jag inte tid nu, samt att jag äntligen lyckats komma vidare efter att fastnat på spelet ett tag. :) jag är också mednästa tunering ska jag använda mina pearl pokemon för dom är mycket bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg