WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okidoki Linda90@ Vilken tid logar du in på kvällen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okidoki Linda90@ Vilken tid logar du in på kvällen? Jag kan köra nu om du är online. Måste bara fixa ihop ett lag. :P Men annars så är det nog säkrast att säga halv åtta - eller åtta för jag vet inte riktigt när det är middagsdags, är alltid olika tider :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okidoki Linda90@ Vilken tid logar du in på kvällen? Jag kan köra nu om du är online. Måste bara fixa ihop ett lag. :P Men annars så är det nog säkrast att säga halv åtta - eller åtta för jag vet inte riktigt när det är middagsdags, är alltid olika tider :P Mitt team är klart. Sägtill när du kan köra. Jag kan köra nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Kan köra nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Kan köra nu :) Har du addat mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Japp, har just loggat in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) Japp, har just loggat in. Edit: Ok vänta 1 sek Redigerat 15 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Japp, har just loggat in. Edit: Ok vänta 1 sek Nu tycker jag nog att jag har väntat mer än en sekund :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Japp, har just loggat in. Edit: Ok vänta 1 sek Nu tycker jag nog att jag har väntat mer än en sekund :P Min Ds kan inte hitta acces point. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okej sitter du långt borta från routern? Kan hjälpa att gå närmare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okej sitter du långt borta från routern? Kan hjälpa att gå närmare. Nej jag är knappt 1 meter borta därifrån. Det funkade tidigare idag. P.s routern är jämte mig. Ska försöka starta om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hur går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg