WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hur går det? Sorry var tvungen att damsuga mitt rum. Ska starta om routern nu. sorry för dubbel inlägg. står fortfarande att den inte kan hitta + jag är knappt 1 meter bort från den. Jag är bara 5 Cm borta från den. Aja men det brukar hända. Jag får vänta lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okej, jag loggar ut nu i alla fall. Har varit inne i över en halvtimme och det drar på batterierna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Okej, jag loggar ut nu i alla fall. Har varit inne i över en halvtimme och det drar på batterierna. Mm. Jag tror nog att det kan bero på att det blinkar på Internet och ethernet. På min router. JAg får vänta tills dom slutar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Okej, jag loggar ut nu i alla fall. Har varit inne i över en halvtimme och det drar på batterierna. Mm. Jag tror nog att det kan bero på att det blinkar på Internet och ethernet. På min router. JAg får vänta tills dom slutar. Dubbel sorry. Säg till när du är klar linda. Jag tror det går idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Kan nu, på eftermiddan och ikväll. När som helst egentligen förutom när jag ska käka, ta hand om mina djur, ev kul tv program och sådär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 när ska vi byta? vilken tid? 18.00-22.00 eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Kan nu, på eftermiddan och ikväll. När som helst egentligen förutom när jag ska käka, ta hand om mina djur, ev kul tv program och sådär ;) Vi kan mötas nu linda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Okej, loggar in så fort du svarat i tråden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Okej, loggar in så fort du svarat i tråden :) Logga in nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Har loggat in nu, men det blev visst något kommunikations fel. Kommer du in igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Har loggat in nu, men det blev visst något kommunikations fel. Kommer du in igen? Aa ha på singel battle lvl 100 :P Linda vann. Vissa av mina pokemon var låg levlade. Vissa var vid 40 andra vid 30 och 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Vilken level de har spelar ingen roll när man kör lv 100 matcher, men mina pokémon är ev-tränade och har höga Iv's så de har antagligen bättre stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg