WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Vilken level de har spelar ingen roll när man kör lv 100 matcher, men mina pokémon är ev-tränade och har höga Iv's så de har antagligen bättre stats. Aja men väljer inte caru vem han vill möta idag/imorgon så får du och JosJucie mötas. Måste logga See ya. Redigerat 16 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Ska man välja själv :o Trodde du var boss för det. Men om nån vill vara säker på att vinna så ska ni möta mig, för det spelar ingen roll vilken jag möter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Ska man välja själv :o Trodde du var boss för det. Men om nån vill vara säker på att vinna så ska ni möta mig, för det spelar ingen roll vilken jag möter. men du ska välja vem du vill möta av linda90 och JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ska man välja själv :o Trodde du var boss för det. Men om nån vill vara säker på att vinna så ska ni möta mig, för det spelar ingen roll vilken jag möter. men du ska välja vem du vill möta av linda90 och JosJuice Nej ni fattar ju inte. Caru är med i SM Finalen. Och då ska han få möta någon av dom caru väljer. Väljer han inte idag så möts Linda90 Och Josjuice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Är det inte bäst om Linda90 och JosJuice möts och den som vinner möter Caru? Så blir det jämt menar jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) Jag väljer JosJuice Redigerat 17 Juli 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 OK. Jag vet inte om jag kan idag, eftersom att jag inte har min DS precis nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag väljer JosJuice Är du Caru? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag väljer JosJuice Är du Caru? japp caru har bytt nickname Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag väljer JosJuice Är du Caru? Check my signature. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Jag väljer JosJuice Är du Caru? Check my signature. Jaha förlåt . ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 OK. Jag vet inte om jag kan idag, eftersom att jag inte har min DS precis nu...När får du tillbaka den?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg