IRaeven Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 tror jag ska köpa soul silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Vad är det för skillnad mellan remaken och originalen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Remaken är till DS, har bättre grafik, nya saker som går att göra, bättre kontroller, etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Man kan få alla starters från generation 1-4(4 e jag osäker på) och man kan få Kyogre i HG och Groudon i SS och har man båda får man da-da-daaaaaaaa!Rayqaza!Dessutom kan man få Pickachu-colored-Pichu och Notched-ear-Pichu som har en egen sprite,och det kanske kommer 3 nya pokemon elr former i HGSS elr i en ny generation(vilket jag inte hoppas <_< ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Man kan inte få Pikachu Colored Pichu i HGSS. Det är en event. Man behöver Pikachu Colored Pichu för att få Notched-Ear Pichu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Kan man få alla starters? NICE! :) Jag gillar starters...hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Blir HeartGold för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag har sagt det förutoch jag säger det igen, jag kommer få tag på det på ett eller annat sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Soul silver kommer bli mitt >:3 ... när det kommer ut, dvs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Är de som i de förra g/s att man kan fånga om man tex har heart gold så kan man först fånga hoho innan ligan och sen lugia efter ligan ? funderar som sjutton på vilket man ska ta men är de så som jag skrivit ovan så väljer jag lärr HG!:D hade de förra.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HoOhFire Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 :lol: Nice man kan ha sin pokemon utanför poke bollen :lol: Jag tänker ta heart gold och starta med chickorita!!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Är de som i de förra g/s att man kan fånga om man tex har heart gold så kan man först fånga hoho innan ligan och sen lugia efter ligan ? funderar som sjutton på vilket man ska ta men är de så som jag skrivit ovan så väljer jag lärr HG!:D hade de förra.... :DMan kan fånga båda i båda spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg