JosJuice Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Jo, det är han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Häftigt att man kan ha en Celebi efter sig haha. Den här gången blev Charizard och Venusar riktigt fina utseendemässigt på SS och HG. Nu ser jag verkligen fram emot spelet ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 vet nån om man kan köra ss på jap på dsi? blir tacksam om jag får svar snart. jag ska i alla fall köpa pokemon soul silver till dsi den japanska veisionen. l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 (redigerat) vet nån om man kan köra ss på jap på dsi? blir tacksam om jag får svar snart. jag ska i alla fall köpa pokemon soul silver till dsi den japanska veisionen.Why? OnT: Ska köpa SS (Om jag köper.) och starter får nog vara Cyndaquil. Redigerat 15 September 2009 av Freduboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 vet nån om man kan köra ss på jap på dsi? blir tacksam om jag får svar snart. jag ska i alla fall köpa pokemon soul silver till dsi den japanska veisionen. DSi har inget Regionslås... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 vet nån om man kan köra ss på jap på dsi? blir tacksam om jag får svar snart. jag ska i alla fall köpa pokemon soul silver till dsi den japanska veisionen. DSi har inget Regionslås... DSi har inget regionslås för DS-spel, men DSi-exklusiva funktioner kan vara regionslåsta. HGSS är inte regionslåsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Remaken är till DS, har bättre grafik, nya saker som går att göra, bättre kontroller, etc.Kontrollerna är ju sämre! Men ända bättre att det är till DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 vet nån om man kan köra ss på jap på dsi? blir tacksam om jag får svar snart. jag ska i alla fall köpa pokemon soul silver till dsi den japanska veisionen. DSi har inget Regionslås... DSi har inget regionslås för DS-spel, men DSi-exklusiva funktioner kan vara regionslåsta. HGSS är inte regionslåsta. tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Remaken är till DS, har bättre grafik, nya saker som går att göra, bättre kontroller, etc.Kontrollerna är ju sämre! Men ända bättre att det är till DS! Säg mig, hur kan kontroller vara sämre om man har fler knappar (+ Touchscreen) att använda sig av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 WUT! Spelet är verkar skit bra ^^ Sitter och spelar jap versionen just nu. Bara kommit dit där man hämtar mystery egg men ändå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 hur kan du ha spelet? det har inte ens kommit ut i japan än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 inte? Det var skumt :P Jag har väll lite olagliga grejer för mig då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg