Giga_Bowser Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Jag har för mig att du på något sätt skulle ge honom en stöt, så att du kan kasta tunnan på honom. Du tar en tunna tror jag, stääler dej på en knapp så skickas en stöt mot honom.kasta tunnan.Ps. är inte riktigt säker, fick höra det av en kompis.Ds :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det är bara att försöka och försöka. Jag fastnade med men jag försökte och försökte och det gick :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag behöver hjälp!! Hur hittar man moonseeds??? har nästan kommit in i Vullkanen :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 först måste du ha ground quake (inte super utan vanlig) sen slår du dom gubbarna som kommer upp ur marken så får du en moonseed av varje sån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vad är ground kake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Hallå?!? VAD ÄR GROUND QUAKE? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goth Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!asså jag är ganska långt fram jag ska skjuta på dom där tornen när man flyger på en clowrunner!!!!!!!!!hur ska man klara de igentligen de e ju jätte svårt!!!!!!!!!!!!!! :blink: Tat lungt Jag klarat på första försöket *ok jag skryter men endå*Du ska i alla fall skuta bobmerna men först när du börjar ska du försöka träffa tornen inan bomberna kommer det är en för del dus ka vara vild med dåsan du ska föesöka träffa dom såb ra du kan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 MEN HUR FÅR MAN MOONSEEDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 han har ju sagt det! det är en attack som man hoppar upp och slår staven i marken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 vart får man den attacken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Hallå någon som vet. VART HITTAR MAN DEN ATTACKEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg