Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 hej! jag har precis startat en css klan,dock har vi redan 5 spelare (ink. mig) men om vi ska spela klan match så behöver vi fler medlemmar.vi kör på min server som är 81.228.39.52 dock är det en dedicated server så den är inte uppe hela tiden.vi spelar surf,gg.fy,ba_jail och zm,ibland aim plz joina klanen!
Husko Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Skrivet 7 Juli 2009 hej! jag har precis startat en css klan,dock har vi redan 5 spelare (ink. mig) men om vi ska spela klan match så behöver vi fler medlemmar.vi kör på min server som är 81.228.39.52 dock är det en dedicated server så den är inte uppe hela tiden.vi spelar surf,gg.fy,ba_jail och zm,ibland aim plz joina klanen! Jaså?Om ni ska köra "klan match" så räker det om ni är två st. Nub
Stixx Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2009 int kul då.man ska vara typ mellan 10 och 15 pers.
shoobree Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 int kul då.man ska vara typ mellan 10 och 15 pers.Vad ska din clan lira då? Practice Clan War? En PCW spelas oftast med fem spelare i vardera lag, så kallat 5on5, men kan även spelas med fler eller färre spelare. Dock är det svårt att hitta folk som vill lira fler pers än 5on5.
Stixx Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2009 int kul då.man ska vara typ mellan 10 och 15 pers.Vad ska din clan lira då? Practice Clan War? En PCW spelas oftast med fem spelare i vardera lag, så kallat 5on5, men kan även spelas med fler eller färre spelare. Dock är det svårt att hitta folk som vill lira fler pers än 5on5. vet,har ändrat mig nu, 10 pers max.och ja vi kör typ som pcw bara att vi anpassar lagen efter skillz
Rekommendera inlägg