timi3 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 Hej, nu kan ja localhosta :) så ja undrar om nån vill göra en hemsida eller nån som vill ha hjälp? Jag kan nästan allt PHP och HTML tack vare Datornord... Skriv gärna, svarar till 8 juli - 18 juli, may the force be with you // Maajkan Hahahahah, "Jag kan nästan allt PHP". Varför ber du då folk att göra ett forum till dig :P??? Om du kan nästan allt och php då kan du väll göra något stort? Citera
Maajkan Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2009 Hej, nu kan ja localhosta :) så ja undrar om nån vill göra en hemsida eller nån som vill ha hjälp? Jag kan nästan allt PHP och HTML tack vare Datornord... Skriv gärna, svarar till 8 juli - 18 juli, may the force be with you // Maajkan Hahahahah, "Jag kan nästan allt PHP". Varför ber du då folk att göra ett forum till dig :P??? Om du kan nästan allt och php då kan du väll göra något stort? Vem har ja bett göra ett forum åt mig? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.