Median Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Så, om jag kör en systemåterställning som gör så att datorn blir som när den kom ut ur fabriken, så kommer inte det att fixa codec problemet? o.O Vet inte exakt vad som händer om du gör precis en fabriksåterställning, troligen så försvinner allt på datorn, det är i princip som att formatera om allt. Men en vanlig systemåterställning återställer bara systemfiler som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Okej =\ Jag har gjort fabrikåterställningar innan, och då försvinner alla personliga filer. Förutom från D disken, fast man kan välja så att man har kvar sina filer på C. Men eftersom det står att datorn kommer bli som när den lämnade fabriken så borde ju codec problemet lösas? =\ Aja, ska väl försöka någon dag när jag orkar att krångla med datorn x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Okej =\ Jag har gjort fabrikåterställningar innan, och då försvinner alla personliga filer. Förutom från D disken, fast man kan välja så att man har kvar sina filer på C. Men eftersom det står att datorn kommer bli som när den lämnade fabriken så borde ju codec problemet lösas? =\ Aja, ska väl försöka någon dag när jag orkar att krångla med datorn x'D Codec problemet gäller endast på dina filer, inte hela datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 OKej =3 Tack så mycket ^^ (Igen XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.