Chilla Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) Tja jag har precis fixat Wi-Fi connection till mitt DS och fått tillgång till att byta med spelare i hela världen. Problemet är att, jag vill ha Pokemon från de gamla spelen, typ de 3 som man startar med (Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Treecko, Totodile o.s.v.) men jag har inte sett dem och kan därför inte heller söka efter dem på trade stället. Finns det nåt sätt jag kan hitta dessa så att de registreras på min National pokedex? EDIT: Min friend code är 5456 7429 5677 ifall nån vill byta. Redigerat 10 Juli 2009 av Chilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Om du går ner till nedre våningen på ett Pokémon Center kan du byta fritt med personer som du har kontakt med. Jag har Squirtle, Cyndaquil, Treecko, Torchic och Mudkip, om du vill byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag är intresserad av dom. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Du kan få de gamla pokémon i ägg av mig. If ur interested, PM me (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 jag skulle gärnla vilja byta till mig Squirtle, Cyndaquil, Treecko, Torchic och Mudkip, något som kan fixa dom åt mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag kan fixa dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeStrega Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Du kan få de gamla pokémon i ägg av mig. If ur interested, PM me (: Euphoria kan du skänka mig en gammal pokemon i ägg till mig. vill gärna ha en totodile :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Jag är mkt intresserad av Jotho starters Kan ge i princip vad som hellst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hockey4ever Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 jag vill gärna ha dom kan byta mot nästan vad som helst. min fc är 4597 7681 1626 :thanks: på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 kan fixa alla kanto starters och hoen starters men skulle vilja ha joto starters! :lol: :D :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nate Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Hur får man FC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag kan byta chickorita med dig Chilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg