Euphoria Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Skrivet 14 Augusti 2009 Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^
Erram Skrivet 10 November 2009 Rapport Skrivet 10 November 2009 (redigerat) Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^har du en Cyndaquil/ Chikorita? Du kan få spiritomb, lickilicky, scizor, shiny gallade, alla eeveelutions, Milotic med PKRS, ALLA I LEVEL 100... om du vill så får du min friend code :) Redigerat 10 November 2009 av Erram
Euphoria Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^har du en Cyndaquil/ Chikorita? Du kan få spiritomb, lickilicky, scizor, shiny gallade, alla eeveelutions, Milotic med PKRS, ALLA I LEVEL 100... om du vill så får du min friend code :) Dina pokémon är jag inte intresserade av. Men PM:a mig listan på de pokes du behöver så ordnar jag det på något sätt ^_^
cubone Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^ Har du alla jotho starters ifs vill jag ha dom. :D
Euphoria Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^ Har du alla jotho starters ifs vill jag ha dom. :D Absolut. PM:a mig gärna.
cubone Skrivet 19 November 2009 Rapport Skrivet 19 November 2009 Varför svara du inte på mitt pm Euphoria?
Euphoria Skrivet 19 November 2009 Rapport Skrivet 19 November 2009 " Den här användaren valdes att inte nås " Det är just därför. Du kan gärna PM:a mig din msn, då slipper vi allt strul med tid och kontakt.
Rekommendera inlägg