Gäst patrikking Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Hellop ;) Har gått in på youtube, skrivit komentarer till gta 4 videor hur man filmar direct från ps3:n. Vad jag menar e att om dom typ filmar en ny glitch, så filmar dom inte med sin kamera, utan med något program som dom tar över från pc, elr något. min fråga är: hur installerar man programet på plastationet?? (Om det är någon som vill hjälpa mig så är min sista chans här) :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Hellop ;) Har gått in på youtube, skrivit komentarer till gta 4 videor hur man filmar direct från ps3:n. Vad jag menar e att om dom typ filmar en ny glitch, så filmar dom inte med sin kamera, utan med något program som dom tar över från pc, elr något. min fråga är: hur installerar man programet på plastationet?? (Om det är någon som vill hjälpa mig så är min sista chans här) :o Du behöver en capture card. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 ok, tack ;) men var kan man köpa det snabbt och billigt? (då menar jag att typ den ska ha bra qvalitet) + att den ska kosta typ 200 :- :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Easycap, enkelt. Har dock inte en sån själv, men de är ganska billiga. Tradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 ska ge det ett försök ;))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.