Sofie99 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Hej! Jag har fått the sims 3 och har några frågor: Vart hittar jag alla foton och videoklipp? Finns det någon fuskkord till deras behov? (som t.e.x maxmotives i sims 2.) Snälla hjälp mig, tacksam för svar. /sofie99
Vaniljfil Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Skrivet 7 Augusti 2009 ´Fråga 1 . När du har öppnat start programmet trycker du på uppladningar så borde dom finnas där. Fråga 2. Skriv : TestingCheatsEnabled true (Var noga med små och stora bokstäver) efter det kan du 'dra' upp behovs mätarna ^_^
Rhino Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Skrivet 17 Augusti 2009 ELLER.. så kollar du på spel o fusk.. -.-
Sofie99 Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Skrivet 1 September 2009 om man inte vet hur man gör på spel och fusk då!? jag har gått in där men fattar inte hur man gör.
MysticGohan Skrivet 8 September 2009 Rapport Skrivet 8 September 2009 om man inte vet hur man gör på spel och fusk då!? jag har gått in där men fattar inte hur man gör. Ctrl+Shift+C sen skriv in valfritt fusk
Rekommendera inlägg