Sofie99 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Hej! Jag har fått the sims 3 och har några frågor: Vart hittar jag alla foton och videoklipp? Finns det någon fuskkord till deras behov? (som t.e.x maxmotives i sims 2.) Snälla hjälp mig, tacksam för svar. /sofie99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 27 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vaniljfil Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 ´Fråga 1 . När du har öppnat start programmet trycker du på uppladningar så borde dom finnas där. Fråga 2. Skriv : TestingCheatsEnabled true (Var noga med små och stora bokstäver) efter det kan du 'dra' upp behovs mätarna ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 ELLER.. så kollar du på spel o fusk.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 om man inte vet hur man gör på spel och fusk då!? jag har gått in där men fattar inte hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Gooooooooooooogle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 om man inte vet hur man gör på spel och fusk då!? jag har gått in där men fattar inte hur man gör. Ctrl+Shift+C sen skriv in valfritt fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg