WishCookie Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jo, skulle någon vilja byta med mig? Jag behöver alla starters från Kanto,Jotho och Hoen Regionen. Om någon vill så skriv här under. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag har de som vi pratade om innan, du vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag har Torchic och Mudkip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Jag har Torchic och Mudkip. Jag kan ta mudkip. Ska bara byta med JosJucie Jag har de som vi pratade om innan, du vet... Oj, hoppsan. Redigerat 10 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Ska bara breeda en då. Tjej eller kille? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Ska bara breeda en då. Tjej eller kille? Caru jag byte med JosJucie glömde att hade dom. Om du kan skaffa fram en Charmander,Bulbasaur,chickorita eller totodile så säg till mig. Redigerat 10 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Okej. Har du Chickorita eller Bulbasaur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Snackar ni Pearl/Diamond nu lr? För jag har Charmander, Squirtle och Chikorita på Sapphire/Gold : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Snackar ni Pearl/Diamond nu lr? För jag har Charmander, Squirtle och Chikorita på Sapphire/Gold : )dom snackar D/P/Pt, och det går inte att byta mellan G/S och D/P/Pt så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Jo, det går att skicka över pokemon från ruby/Sapphire . Darkshiver om du har D/P/P så skicka över chickorita och sen byt med mig. Just nu så behöver jag Totodile,chickorita och Bublasaur. men Bulbasaur kan jag fixa själv. Så jag behöver bara Chickorita och Totodile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg