Euphoria Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Jag kan skaffa åt dig. PM:a mig om du är intresserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Jag kan skaffa åt dig. PM:a mig om du är intresserad. Yupp jag är intresserad jag ger dig min FC och Namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jag kan skaffa åt dig. PM:a mig om du är intresserad. Yupp jag är intresserad jag ger dig min FC och Namn. Ingen som har Chickorita eller Totodile? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Har alla dom där :D vad byter du mot? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Håller på och försöker fylla min pokédex. Just nu söker Croagunk, Paras, Farfetche'd och gravler (ska inte hålla everstone :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Håller på och försöker fylla min pokédex. Just nu söker Croagunk, Paras, Farfetche'd och gravler (ska inte hålla everstone :P ) du kan få en HM groagunk slav av mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Ok är det någon speciell pokémon du letar efter? Kan fixa ägg från dom flesta av mina pokémon. Edit: Oj, haha nu såg jag att jag blandat ihop den här tråden med den officiella trade tråden. Sorry Moonlamp ;) Redigerat 16 Juli 2009 av Linda90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Ok är det någon speciell pokémon du letar efter? Kan fixa ägg från dom flesta av mina pokémon. Edit: Oj, haha nu såg jag att jag blandat ihop den här tråden med den officiella trade tråden. Sorry Moonlamp :P en swampert över 40 vill jag ha men vi får byta imorrn ska sova nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 jag har chickorita. Du kan skriva din msn så kan vi snacka om det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Exakt, skriv ner den så snackar vi där. Orkar inte jaga dig här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Håller på och försöker fylla min pokédex. Just nu söker Croagunk, Paras, Farfetche'd och gravler (ska inte hålla everstone :P) Har en Paras på lv.26 skulle gärna byta men jag måste breeda den först och vår trådlösa uppkoppling är död så vi måste fixa den.Men jag PM:ar dig när den funkar,skulle helst vilja ha en Bagon med Hydro Pump om du har nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg